îți ia 4 minute să citești articolul

Nu credeați că Facebook va face imposibilă analiza eficacității campaniilor publicitare, nu-i așa? În loc să facă un pas înapoi, Facebook face un ocol, îndreptând specialiștii în marketing către Facebook Business Suite, Creator Studio, Manager de anunțuri, Manager de evenimente și o varietate de alte produse.

În timp ce Facebook Analytics a fost eliminat, agenții de publicitate vor putea să-și urmărească în continuare publicitatea. Ieșirea din funcțiune a Facebook Analytics face parte din obiectivul companiei de a-și eficientiza instrumentele de marketing. Asta înseamnă că Facebook Business Suite, Facebook Pixel și Facebook Conversions API, precum și Creator Studio, sunt încă disponibile (plus, desigur, instrumente de analiză social media precum Hootsuite).

Iată patru soluții de analiză Facebook pe care le puteți utiliza chiar dacă Facebook Analytics nu mai este disponibil:

Facebook Business Suite

Atunci când Facebook Analytics a fost închis la 30 iubie 2021, cei de la Facebook au recomandat utilizatorilor să se mute la Facebook Business Suite dacă este accesibil.

Facebook Business Suite este un loc unic pentru gestionarea tuturor profilurilor dumneavoastră Facebook și Instagram conectate. Aici vă ocupați de toate operațiunile de marketing și publicitate Facebook, precum și de toate instrumentele dumneavoastră de afaceri Facebook. Veți găsi aici statistici, tendințe și statistici vizuale pentru a vă ajuta să aflați mai multe despre contul dumneavoastră general sau despre postările specifice. Aceste dezvăluiri ar putea include:


  • Aprecierile și comentariile ca exemple de implicare;
  • Informații despre datele demografice ale adepților dumneavoastră;
  • Pagina dumneavoastră de Facebook este căutată.

Companiile pot publica acum pe Facebook și Instagram în același timp cu noul Business Suite. De asemenea, puteți gestiona și primi notificări, mesaje text și alerte într-un singur loc. Interfața Suite vă oferă, de asemenea, acces ușor la analizele de implicare.

Facebook pixel și conversiile Facebook API

Pixelul Facebook este un instrument extrem de util pentru urmărirea datelor de afaceri pe platforma de socializare. Din păcate, în ultimii ani, utilitatea sa a scăzut. Dar, datorită API-ului de conversii Facebook, totul nu este pierdut. Conversiile API sunt alte instrumente din setul de instrumente de date Facebook care funcționează în tandem cu pixelul Facebook pentru a vă asigura că obțineți toate informațiile de care aveți nevoie. Acestea lucrează împreună pentru a vă ajuta să urmăriți, să atribuiți și să îmbunătățiți rezultatele dumneavoastră de marketing pe Facebook.

Ambele soluții de analiză urmăresc ceea ce fac oamenii odată ce dau click pe anunțul dumneavoastră de pe site-ul web. Acest lucru vă ajută să evaluați eficiența publicității dumneavoastră, analizând datele demografice ale publicului țintă:

  • Achiziții;
  • Istoricul navigării;
  • Comportamentul clienților în coșul de cumpărături;
  • Opțiuni de abonament pentru e-mail;
  • Procedura de verificare.

Principala distincție între pixel și conversia Facebook API este modul în care se colectează date. Pixel colectează informații din browserul publicului dumneavoastră (urmărire la nivel de browser), în timp ce API-ul de conversii colectează informații de la serverul site-ului web (de exemplu, urmărire la nivel de server). În mod ideal, ar trebui să combinați cele două instrumente.

Creator Studio

Creator Studio combină toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a posta, gestiona, genera bani și urmări conținutul pe toate paginile dumneavoastră Facebook și profilurile Instagram. De asemenea, vă permite să profitați de orice funcții noi sau oportunități de generare de bani care ar putea fi disponibile. Facebook speră ca producătorii de conținut, editorii, brand-urile și întreprinderile de toate dimensiunile vor putea utiliza acest hub pentru a distribui mai mult conținut video. Aceasta este, la urma urmei, o parte semnificativă a Facebook.

Este posibil ca mulți specialiști în marketing să nu știe că Creator Studio este disponibil pentru ei. Pentru a gestiona, planifica și urmări materialul, mulți oameni se bazează în continuare pe software de la terți. Dacă tot ce îți pasă este Instagram și Facebook, totuși, nu vei mai avea nevoie de nimic altceva. Instrumentul încorporat Facebook, Creator Studio, vă oferă o mulțime de detalii suplimentare pentru producerea și gestionarea conținutului, precum și o mulțime de alte caracteristici.

Puteți măsura următoarele lucruri cu Creator Studio:

  • Succesul general de marketing;
  • Păstrarea publicului (inclusiv adepții recenți și cei care nu urmăresc);
  • Angajamentul dumneavoastră;
  • Câștiguri dintr-un număr limitat de instrumente de generare de bani (inclusiv articole instantanee, anunțuri live in-stream, abonamente pentru fani și multe altele);
  • Eficacitatea videoclipurilor.

Hootsuite Analytics

Hootsuite Analytics oferă o vizualizare centralizată a tuturor inițiativelor dumneavoastră de socializare. Acest lucru vă face munca cu analiza social media mult mai ușoară. Puteți măsura, evalua și monitoriza performanța de pe fiecare rețea social utilizând șabloanele personalizabile. De asemenea, puteți exporta aceste rapoarte în Excel, PowerPoint, PDF sau CSV cu un singur clic. În consecință, veți avea un raport de analiză social media simplu, ușor de înțeles, pe care să-l distribuiți echipei, clienților sau supervizorului.

Hootsuite Analytics vă oferă, de asemenea, o imagine clară a datelor de performanță ale echipei de social media, cum ar fi:

  • Productivitate
  • Timp de raspuns
  • Timp de rezoluție pentru postările, mențiunile și comentariile atribuite.

În marketingul pe rețelele de socializare, este crucial să știi cum reacționează publicul la postările și reclame. Cu cât înțelegeți mai mult ce își dorește publicul, cu atât îi veți putea oferi mai bine. De aceea, analiza datelor este crucială. Fără să întrebați, analizele (în special numărul de angajament și de audiență) vă spun cum interacționează publicul cu reclama făcută.

CONCLUZIE

În timp ce multor oameni le va lipsi Facebook Analytics, gigantul social media nu îi lasă la greu pe market-eri. Alte instrumente de analiză Facebook și platforme terțe de gestionare a rețelelor sociale, precum Hootsuite, vă vor permite în continuare să vă monitorizați performanțele de marketing pe rețelele sociale. Indiferent de soluția pe care o utilizați, păstrarea unui control atent asupra valorilor importante vă va ajuta să obțineți cele mai bune rezultate.

Share:

administrator

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *