îți ia 5 minute să citești articolul

Deși capacitățile publicității digitale și sociale s-au extins incredibil în ultimii ani, la fel și cererea de confidențialitate și transparență a devenit foarte mare. Acest lucru duce la noi provocări pe care întreprinderile trebuie să le depășească pentru a face o publicitate eficientă. Deși publicitatea pe Facebook a fost un mediu dovedit pentru a atinge cu succes publicul adecvat, natura fluidă a marketingului pe rețelele sociale înseamnă că strategiile vor trebui să se adapteze pentru a reuși.

Având în vedere cele mai noi actualizări ale Apple pentru iOS, urmărirea activității utilizatorilor și crearea de audiențe pe Facebook devine și mai dificilă. Dar acesta nu este un motiv pentru a abandona complet platforma. Înțelegând aceste schimbări – și viitoare – marketerii pot menține eficacitatea și pot genera mai multe conversii prin intermediul anunțurilor de calitate pe Facebook și Instagram.

iOS 14 update – ce înseamnă?

Pe 16 septembrie 2020, Apple Inc. a lansat pentru liniile lor de iPhone și iPod Touch iOS 14 care este cea de-a paisprezecea și actuala versiune majoră a sistemului de operare mobil iOS dezvoltat de aceștia. Apple a anunțat modificări cu iOS 14 care vor avea impact asupra modului în care primim și procesăm evenimente de conversie din instrumente precum pixelul Facebook. Vor fi afectate companiile care promovează aplicații mobile, precum și cele care optimizează, vizează și raportează evenimente de conversie web din oricare dintre instrumentele noastre de afaceri.

Mai exact, Apple va începe să solicite ca aplicațiile din App Store care se angajează în ceea ce Apple definește ca „urmărire” să arate o solicitare utilizatorilor iOS 14, în conformitate cu cadrul lor AppTrackingTransparency framework.

Politica Apple va interzice colectarea și partajarea anumitor date, cu excepția cazului în care oamenii optează pentru urmărirea pe dispozitivele iOS 14 prin prompt. Pe măsură ce mai multe persoane renunță la urmărire pe dispozitivele iOS 14, personalizarea anunțurilor și raportarea performanței vor fi limitate atât pentru evenimentele de conversie a aplicației, cât și pentru cele web. Cu siguranță, acest update al celor de la Apple va ruina multe afaceri online. Care este soluția?


Măsurarea evenimentelor agregate de la Facebook permite măsurarea evenimentelor web de pe dispozitive iOS 14 sau mai recente. Iată ce puteți face pentru a vă pregăti, astfel încât să puteți continua să livrați și să măsurați performanța campaniilor dvs.

Verificați-vă domeniul

Prima acțiune pe care o sugerăm este să vă verificați domeniile Facebook pentru a evita orice întrerupere viitoare a campaniilor dumneavoastră pe site. Acest pas vă va configura în mod oficial pe platformă și va stabili ce cont de manager de afaceri are autoritatea de a configura și prioritiza evenimentele de conversie disponibile pentru un anumit domeniu. Vă puteți verifica domeniul în Managerul de afaceri Facebook, în Siguranța mărcii> Domenii.

Facebook recomandă, de asemenea, să încărcați un fișier HTML furnizat de Facebook în directorul dumneavoastră web și să confirmați proprietatea domeniului în Business Manager, precum și să adăugați o metaetichetă în secțiunea <head> a paginii de pornire a domeniului. Ambele metode pot fi găsite urmând pașii din documentația dezvoltatorului Facebook privind verificarea domeniului.

Configurați Aggregated Events Manager și selectați 8 evenimente pentru verificare

Deoarece limitarea Facebook este setată la 8 evenimente pentru optimizare este important să acordați prioritate celor 8 evenimente la care doriți să urmăriți conversiile, apoi clasați-le în managerul dumneavoastră de evenimente. Aceste evenimente pot fi evenimente standard, cum ar fi achiziționarea, adăugarea în coș, vizualizarea conținutului etc. sau evenimente mai avansate, cum ar fi adâncimea de derulare a site-ului web. Dați prioritate celor 8 evenimente pe care doriți să le urmăriți înainte, deoarece veți putea urmări doar 8 dintre ele. Dacă aveți un anunț setat în campanie care folosește un eveniment care nu se află în lista respectivă de 8, acesta va fi întrerupt definitiv. Nu îl veți putea reporni; va trebui să reconstruiți acea campanie. Așadar, asigurați-vă că îl actualizați acum.

Actualizați SDK-ul Facebook pentru iOS 14 versiunea 8.1

Dacă utilizați SDK-ul Facebook pentru iOS, dar nu actualizați la versiunea 8.0 sau mai mare, nu veți putea crea campanii de instalare a aplicației iOS 14. Aplicațiile care utilizează Conectare Facebook trebuie să se actualizeze la versiunea 9 sau mai sus pentru a accepta modul Conectare limitată. Actualizarea la cea mai recentă versiune a Facebook SDK pentru iOS vă va ajuta să oferiți anunțuri mai personalizate utilizatorilor iOS 14.5 și ulteriori; continuați să măsurați anunțurile de instalare a aplicațiilor; continuați să optimizați pentru instalările de aplicații mobile, optimizarea evenimentelor de aplicații (AEO) și optimizarea valorii (VO). Vă va ajuta să continuați să optimizați instalările aplicațiilor și optimizarea evenimentelor cu anunțurile automate pentru aplicații, dar nu numai.

Verificați publicul din seturile de anunțuri actuale

Dacă aveți anunțuri difuzate în prezent către segmente de public care implică direcționare care va fi restricționată, cel mai probabil vor fi anunțurile vor fi întrerupte automat. Dacă acesta este cazul, va trebui să faceți câteva modificări publicului pentru a maximiza eficiența în acel set de anunțuri.

Începeți prin a lua în considerare alte modalități prin care puteți extinde parametrii de audiență pentru a vă asigura că ajungeți în continuare cât mai relevant pentru utilizatori. Deși anumite activități nu vor putea fi urmărite pentru utilizatorii care renunță (au fost de acord cu restricționarea reclamelor) , puteți totuși să creați segmente de public pe baza altor calificări, cum ar fi adresele de e-mail. Alte opțiuni includ vizarea utilizatorilor care au interacționat cu postări și reclame pe Facebook și Instagram. Această direcționare nu va fi limitată de iOS 14, deci poate fi în continuare valoroasă pentru a ajunge la utilizatorii care și-au exprimat interesul pentru conținutul dumneavoastră.

Împărțiți utilizatorii Android și iOS

Puteți să luați în considerare dacă anunțurile dumneavoastră ar trebui să fie segmentate pe baza dispozitivelor mobile pe care le folosește publicul. Când creați campanii publicitare, Facebook vă permite să alegeți dacă publicul dumneavoastră include utilizatori de dispozitive iOS, utilizatori de dispozitive Android sau ambii. În timp ce aceste modificări de urmărire vor afecta eficiența utilizatorilor iOS din publicul dumneavoastră, utilizatorii Android nu vor fi afectați.

 

Share:

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *