îți ia 5 minute să citești articolul

Am realizat o cercetare de piață pentru a vedea care sunt cele mai bune platforme pe care puteți dezvolta o afacere de comerț online pentru fiecare situație în parte. Rezultatele pot fi destul de promițătoare dacă alegeți ustensilele potrivite dar și produsele potrivite. De asemenea, am inclus cele mai importante caracteristici, beneficii, costuri și potențiale positive și negative aspecte pentru fiecare dintre acestea.

O platformă de e-commerce (comerț online) este un serviciu software care vă ajută să creați un magazin virtual unde vă puteți manageria produsele, operațiunile, dar și toate ustensilele ce țin de vânzările online. Nu este întotdeauna ușor să găsiți cea mai bună soluție pentru tipul de operațiune pe care doriți să o întreprindeți. Noi venim în ajutorul dumneavoastră pentru a avea o mai bună înțelegere dar și a putea ști de la început cum va fi procesul de la idee până la realizarea finală. Sute de sisteme de comerț electronic de diferite tipuri și dimensiuni au inundat piața mai ales în ultimul an, dar numai unele se pot ridica la așteptările meritate, în clasamentul principal.

  1. Platformă pentru magazinele mici: Wix.
  2. Cea mai bună opțiune accesibilă: Square Online.
  3. Soluția pentru magazine mari: Magento.
  4. Cel mai buna platformă pentru Dropshipping: Shopify.
  5. Magazin online simplu: WooCommerce(WordPress)

Soluții pentru problema/produsul dumneavoastră există, numai că, trebuie doar descoperite și integrate în planul de afaceri.

Wix

Wix este o platformă de e-commerce foarte răspândită. La început, ofereau servicii de realizare a unui website simplu, dar acum oferă și opțiunea de magazin online. Cel mai bun lucru despre Wix ca platformă de comerț electronic este faptul că utilizarea sa este foarte la îndemână de către oricine.

Puteți alege dintre peste 500 de teme de magazine online pe Wix. Puteți adăuga colecții, galerii, produse similare și o listă de dorințe a clienților în vitrina online a dumneavoastră.


Wix, spre deosebire de alte platforme de comerț electronic, nu percepe taxe de tranzacționare. Drept urmare, procesatorul de plăți va fi singurul care va lua comision din tranzacții.

Business Basic — $23 / lună
Business Unlimited — $27 / lună
Business VIP — $49 / lună
Enterprise — $500 / lună

Toate variantele de mai sus, acceptă plăți online. Dezavantajele platformei de comerț online Wix ar fi acelea că nu se poate schimba modul de plată la verificare (Credit Card, PayPal și Manual), câteodată temele nu răspund cum ar trebui, SEO se face mai greu (nu sunt toate ustensilele necesare disponibilie), nu se pot schimba temele dar și calculele taxelor de TVA fiind mai greu de realizat.

Square Online

Majoritatea oamenilor sunt familiarizați cu software-ul și soluțiile POS ale Square. Au o platformă de comerț electronic uimitoare, care funcționează bine cu celelalte produse ale acestora. De asemenea, oferă soluții online de promovare și de SEO, pentru ca dumneavoastră să puteți ajunge la mai multi potențiali cumpărători, pe internet. Cu platforma de comerț electronic Square, veți putea să rezervați întâlniri, să primiți donații, să programați preluări sau livrări și chiar să vă vindeți produsele pe Instagram.

Costurile pentru a deschide un cont sunt 0, includ integrarea cu POS-ul Square și sincronizarea de stoc pentru ca livratorii să ridice și să livreze produsele, dar există un cost de 2.9% + 0.30$ per tranzacție.

Magento – Platformă e-commerece open-source

Este cea mai populară și versatilă platformă de comerț online, pentru unele motive bine stabilite. Ea gestionează tranzacții de peste 100 de miliarde de dolari in fiecare an. Arhitectura sistemului este de tip PHP, care îți permite să construiești cu ușurință magazine online scalabile și durabile, stabile. Ea a fost creată pentru dezvoltatorii web, așadar, va trebui să aveți cunoștințe în programare, cel puțin la nivel de începător.

Avantajele platformei Magento ar fi acelea că există o comunitate imensă care te ajută în timp real, funcționalitățile utile dar și moderne, ușor de optimizat SEO din punctul de vedere al unui dezvoltator web.

Dezavantajele platformei Magento constau în temele sale contra cost (dar foarte stabile și uneori optimizate pentru dispozitivele mobile), necesitatea unui dezvoltator web care să poată integra dorințele clientului, găzduirea trebuie să fie foarte bună (serverul să aibă spațiu de stocare mare, memorii RAM bune dar și procesor modern), inclusiv costurile de întreținere destul de ridicate.

Shopify – Dropshipping

Prin platforma Shopify, se pot face vânzări online cu stoc propriu, sau cu stocuri direct de la vânzatorii en-gros, produsele fiind trimise direct de la ei din depozit către clienți și nu trimise la dumneavoastră, acest aspect minimizând costurile și timpii de transport.

Shopify este, de asemenea, destul de adaptabil. Este folosit atât de organizații mici, cât și de mari corporații. Kylie Jenner și-a construit imperiul de miliarde de dolari vânzând truse de buze Kylie Cosmetics prin Shopify. Platforma de comerț online Shopify se poate folosi, de asemenea în domeniul start-up-urilor, având ustensile ușor de folosit și fiind un bun inițiator în lumea comerțului online. Asistența premium 24/7 la care veți avea acces chiar înainte de a vă înregistra pentru un cont Shopify este o altă caracteristică deosebită pentru comerțul online.

Dezavantajele platformei ar fi acelea că este mai greu să editați o temă, nu exista e-mail hosting (având web hosting în schimb) cât și faptul că prețul ar putea fi piperat în anumite situații.

WooCommerce – WordPress

Din punct de vedere al funcționalităților, există un nivel aproape nelimitat de personalizare a web-siteului cât și al ustensilelor folosite. Este foarte bun pe partea de SEO, se integrează foarte ușor. Totul este gratuit, trebuie doar să vă rezervați domeniul și găzduirea web. Există un forum și o comunitate foarte mare care vă poate ajuta și chiar oferi idei, când aveți nevoie. De asemenea, există o gamă largă de extensii și teme.

Câteva dezavantaje ar fi acelea că gestionarea unui număr mai mare de produse poate fi dificilă, chiar și website-ul când este foarte încărcat poate avea dificultăți tehnice (asta daca îl încărcați excesiv cu plug-ins și ustensile). Dar se poate optimiza pe această cale și el poate deveni mai rapid.

Sperăm că am reușit să trecem prin toate punctele forte și cele slabe ale anumitor companii care oferă servicii de găzduire, hosting, creearea de website-uri/magazine online la cheie cât și explicarea prețurilor legate de administrare. Toate acestea sunt pentru ca dumneavoastră să vă puteți orienta în continuare pentru a alege platforma e-commerce potrivită ideii de business.

Share:

editor

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *