îți ia 4 minute să citești articolul

Google My Business (GMB) este un instrument gratuit creat de Google pentru a ajuta proprietarii de companii să gestioneze modul în care apar în rezultatele căutării pe Google și pe Google Maps. Cu aceasta puteți revendica înregistrarea gratuită a companiei locale pe Google și puteți adăuga informații cum ar fi informațiile dumneavoastră de contact, programul de lucru, fotografii, servicii și multe altele.

De ce aveți nevoie de Google Business în primul rând, vă întrebați. Ei bine, o prezență online eficientă necesită mai mult decât un site web, mai ales atunci când încercăm să ajungem la un public local. Google My Business (GMB) este o platformă care îi ajută pe proprietarii de companii să creeze și să promoveze un profil profesional în Google Search and Maps. Google My Business este vital pentru atragerea clienților locali și influențarea deciziilor lor de cumpărare.

SEO local este crucial deoarece persoanele care caută un produs sau un serviciu în zona lor imediată sunt foarte susceptibile de a face o achiziție. Potrivit Google, 76% dintre utilizatorii de telefonie mobilă care au efectuat o căutare locală au vizitat magazinul.

Așadar, Google este minunat pentru SEO local. Google are algoritmi pentru clasarea profilurilor Google My Business la fel ca pentru anunțurile și site-urile obișnuite. Puteți profita de acest lucru folosind cuvinte cheie în profilul dumneavoastră GMB și optimizând pagina astfel încât să se claseze local.

Ce companii se califică pentru o înregistrare în Google My Business?

Google My Business este disponibil pentru orice companie cu o locație fizică sau pentru orice companie care vizitează o locație fizică, cum ar fi o locație comercială.


Compania mea nu are un magazin/birou, mai pot folosi Google My Business?

Cu siguranță! Puteți începe o afacere în zona de servicii chiar dacă compania dumneavoastră nu are un magazin sau un birou pe care clienții îl pot vizita. Fără a fi nevoie să aveți o adresă fizică, o listă de afaceri a zonei de servicii vă permite să selectați o rază în jurul zonei căreia dumneavoastră prestați servicii.

Noțiuni de bază. Cum să configurez Google My Business?

Primul pas. Pentru configurarea profilului Google My Business trebuie fie să vă conectați cu contul dumneavoastră Google, fie să creați unul nou. După ce vă conectați, introduceți adresa companiei sau zona de servicii. În continuare, va trebui să alegeți tipul de afacere pe care îl înteprindeți. În cele din urmă, introduceți câteva informații de contact – un număr de telefon și / sau adresa URL a site-ului web.

Al doilea pas. Fiecare listă trebuie verificată înainte de a începe să apară în rezultatele căutării. Vă puteți verifica GMB prin poștă, e-mail sau telefon. După ce primiți codul, veți avea 30 de zile înainte ca acesta să expire. Poate fi utilizat numai pentru a verifica adresa companiei pentru care ați solicitat-o, deci va trebui să solicitați un nou cod dacă mutați adresele.

Al treilea pas. Pentru a vă optimiza și mai bine contul, începeți completând toate informațiile solicitate de Google pentru înregistrarea dumneavoastră. Dacă urmați instrucțiunile, veți ajunge la un cont Google My Business, plin de informații utile și gata să aducă clienți noi.

Însă, pentru a face acest lucru, asigurați-vă că includeți toate categoriile importante în descrierea dumneavoastră și că utilizați cuvinte cheie relevante. Luați în considerare ce cuvinte potențialii clienți vor introduce într-un motor de căutare pentru a vă găsi afacerea – apoi includeți acești termeni în înregistrarea dumneavoastră.

O metodă de minimizare a reviziilor nedorite este să completați cât mai multe informații corecte despre compania dumneavoastră. Înregistrați-vă frecvent pe pagina GMB pentru a vă asigura că toate informațiile sunt valabile și că nu au fost făcute ajustări nedorite.

Al patrulea pas. Descărcați aplicația Google My Business chiar de pe telefonul dumneavoastră. Cu aplicația descărcată pe telefon puteți să: actualizați informațiile despre companie (ore, locație, informații de contact și descriere), să creați postări și încărcați fotografii și să vedeți informații despre căutare.

Cum postez pe Google My Business? Postările GMB sunt o modalitate excelentă de a crește gradul de cunoaștere a brandului și de a vă menține clienții la curent cu ceea ce se întâmplă cu afacerea dumneavoastră. Postările Google My Business pot apărea în rezultatele căutării. Utilizați-le pentru a oferi potențialilor clienți informații suplimentare despre afacerea dumneavoastră sau pentru a menționa o promoție sau o ofertă specială. Păstrați textul scurt și la obiect. Păstrați numărul de caractere între 150 și 300. Când vine vorba de imagini, rețineți că acestea reprezintă compania dumneavoastră și ar trebui să fie cât mai profesioniste posibil. Grafica este șansa dumneavoastră de a transforma căutătorii în consumatori, deci folosiți fotografii de înaltă calitate ale produselor de top pentru a-i impresiona.

Totodată, când vine vorba despre recenzii, a fi prezenți în secțiunea de recenzii va arăta potențialilor clienți că sunteți un proprietar de afaceri implicat, căruia îi pasă de feedback.

Pentru a vă optimiza înregistrarea Compania mea pe Google, ar trebui să vă concentrați pe trei lucruri principale. În primul rând, evidențierea informațiilor relevante pentru clienții dumneavoastră ideali. În al doilea rând, răspunsul activ și gestionarea recenziilor dumneavoastră și nu în ultimul rând prezentarea de imagini atrăgătoare cu locația sau produsele companiei dumneavoastră.

Când vine vorba de business-ul local, Google My Business (GMB) nu are nevoie de nicio prezentare. Acesta este principalul canal de marketing digital pentru companiile locale. Dacă doriți să creșteți clasamentul local pe Google, contul GMB este o parte esențială a procesului. Google primește majoritatea căutărilor online. Contul GMB vă oferă posibilitatea de a crea, personaliza și gestiona public informațiile afișate în profilul companiei dumneavoastră în căutarea Google. La rândul său, acest lucru vă oferă posibilitatea de a vă influența și îmbunătăți clasamentele de căutare locală în mod direct și eficient.

Share:

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *