îți ia 5 minute să citești articolul

SEO este un domeniu care include foarte multe aspect care se află în continuă modificare. Unul dintre componentele sale de bază este reprezentată de backlink-uri. Backlinking este un proces ce include referințe către resurse web și este temelia optimizării pentru motoarele de căutare – SEO. Atunci când acest lucru este folosit corect, backlink-urile pot crește enorm expunerea brandului respectiv. Datorită naturii în continuă extindere a marketingului online, metodele pentru obținerea de backlink-uri sunt în permanentă modificare. Dacă ai nevoie de câteva sfaturi despre cum poți genera, implementa și menține backlink-uri de calitate, atunci continuă să citești acest articol.

Creează relații

Dacă stabilești o relație puternică cu colegii tăi din domeniu atunci șansele tale ca paginile afacerilor lor să trimită link-uri către tine cresc foarte mult. Această tactică sănătoasă este o modalitate sigură să te asiguri că vei avea parte de succes în mod constant. Atunci când alte companii apreciează și au încredere în brandul tău aceștia vor fi mai mult decât dispuși să îți răspândească mesajul. Experții sugerează că cea mai eficientă modalitate pentru o construi relații este prin intermediul rețelelor sociale. Aceste platforme online sunt omniprezente și sunt extrem de folositoare pentru a crea legături sociale cu colegii de breaslă. Nu te sfiii să contactezi parteneri posibili în vederea unei colaborări. Să nu uităm că o minimă conversație poate însemna extrem de mult.

Folosește elementele vizuale

Nimic altceva nu este mai atractiv pentru ochiul uman decât infograficele. Utilizatorii doresc un răspuns instantaneu, drept urmare aceste reprezentări vizuale sunt cele mai simple metode prin care se poate mulțumi publicul. Și în plus sunt extrem de ușor de creat. Dacă vei alege să incluzi aceste elemente în site-ul tău atunci vei putea atrage atenția persoanelor de marketing ce se ocupă de conținut. Dacă strategii de marketing descoperă că ai conținut care adună foarte multe vizualizări, atunci mai mult ca sigur că vor adăuga un link către tine în conținutul site-ului propriu. Cu cât materialele publicate de tine devin mai răspândite cu atât vor deveni mai atrăgătoare pentru audiență și pentru cei ce se ocupă de promovare.

Elimină problemele tehnice

Utilizatorii râd de acele site-uri care sunt pline de probleme tehnice. O viteză de încărcare mică, probleme de recunoaștere, dar și conținutul irelevant sunt lucruri total interzise în publicitatea digitală. Dacă îți dorești să ai backlink-uri de calitate, site-ul tău trebuie să aibă următoarele calități: să fie mobile friendly/responsive, să se încarce rapid, să aibă un design personalizat și să funcționeze corect. Dacă site-ului tău îi lipsește oricare dintre aceste trăsături, atunci va fi văzut ca lipsit de eficiență și într-un final va fi privit ca nefolositor. În consecință nimeni nu va dori să integreze conținut ce îți aparține pe pagina lor.

Creează o structură si o grafică durabilă

Dacă site-ul tău nu are o structură complet sănătoasă poți să îți iei la revedere de la orice șansă de a primi backlink-uri. Cu cât site-ul tău va fi mai optimizat, cu atât va fi mai atrăgător pentru cei ce creează link-uri. În plus vei reduce considerabil necesitatea de a munci continuu la asta. Atunci când site-ul tău merge ca uns, publicul va da năvală. Persoanele de marketing vor observa acest fapt și vor lua ei legătura cu tine pentru a crea relații și nu invers. Specialiștii din domeniu recomandă să folosești o tehnică de structurare inversă pentru a te asigura că paginile tale au suficient conținut.


Scrie texte testimoniale

Deși pare să fie neproductivă, această strategie este incredibil de constructivă. Atunci când companiile includ evaluări ale clienților pe site-ul propriu, nu fac altceva decât să atribuie meritul celor ce sunt responsabili de acestea. Cu alte cuvinte, ei recunosc importanța persoanei sau companiei ce a scris respectivul comentariu. Atâta vreme când te identifici corect, cu siguranță vei primi un backlink. Deși ți se poate părea că acorzi un avantaj competiției, în realitate nu faci altceva decât să lucrezi în avantajul tău propriu. Acordând o mână de ajutor altcuiva nu faci altceva decât să te ajuți pe tine însuți.

Creează conținut interesant

Îți dorești ca site-ul tău să creeze un impact de neuitat asupra vizitatorilor tăi. Dacă materialul pe care acesta îl prezintă este remarcabil, cu siguranță îți va aduce câștiguri pe viitor. Astfel, este important să acorzi importanță individualității. Ia în calcul realizarea unui studiu al competiției și crearea de paradigme care merg împotriva curentului. Dacă site-ul tău și cel al competiției sunt aproximativ la fel, vei dispărea în anonimat. Aceasta este o modalitate care îți va crea nu numai un avantaj în fața competiției, dar reprezintă și o modalitate inovatoare de a genera backlink-uri. Nu există două branduri la fel și dacă vrei cu adevărat ca afacerea ta să devină mai interesantă atunci trebuie să creezi tu singur acel element distinctiv.

Publică backlink-uri

E important să și dai, nu numai să primești. Așa că dacă nu îți dorești să oferi backlink-uri către alte site-uri, atunci eforturile tale vor fi în van. Celelalte branduri vor să se asigure că fac un parteneriat cu cineva care va putea să le întoarcă serviciul făcut. De fapt, acest tip de abordare reprezintă nota distinctivă ce caracterizează orice relație de afaceri. Totuși este important ca link-urile de pe pagina ta să fie relevante și pentru vizitatorii tăi. Dacă folosești backlink-uri la întâmplare nu vei face altceva decât să capeți o reputație proastă, așa că dacă vrei să rămâi în grațiile clienților tăi va trebui să verifici afacerile către care trimiți linkuri înainte să le acorzi backlink-uri.

În concluzie

În mediul de afaceri este întotdeauna o competiție extrem de strânsă. Din fericire strategiile de tip backlinking ajută companiile să se mențină pe o poziție fruntașă. Dacă dorești să stăpânești cu adevărat arta backlink-urilor vei reuși cu un pic de efort și introspecție. Indiferent că îți dorești să creezi un nume de brand puternic, să formezi relații sociale productive sau pur și simplu să aduci un plus optimizării pentru motoarele de căutare, folosirea backlink-urilor este o practică profitabilă.

Share:

editor

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *