îți ia 3 minute să citești articolul

Indiferent unde te duci vei întâlni pe cineva care își folosește telefonul mobil. Fie că o face să caute ceva ce nu își aduce aminte atunci sau vrea doar sa îi treacă timpul așteptând trenul sau pur și simplu trebuie să sune pe cineva, majoritatea celor pe care îi întâlnim au un telefon mobil în mână. Telefonul mobil este folosit în ziua de azi pentru atât de multe lucruri decât un simplu telefon de urgență, cu ajutorul lui oamenii caută pe Internet, descarcă aplicații sau folosesc o rețea socială. De ce să nu vă folosiți de aceste informații pentru a vă ajuta afacerea să crească? Iată mai jos câteva sfaturi utile de mobile marketing ce îți garantează un început de succes în lumea mobilă.

Atunci când începi o campanie de mobile marketing pentru afacerea ta trebuie să începi prin a fi cât mai transparent posibil. Explică de la început, cât de clar se poate cine ești și care sunt brandurile cu care îți asociezi numele. Oamenii simt nevoia de siguranță și vor să aibă încredere în marketingul ce este difuzat pe dispozitivele lor mobile personale, așa că cel mai bun lucru pe care îl poți face este să fii sincer și să le explici exact cine ești.

Poți folosi un site precum Delivr.com pentru a genera un cod QR. Acest website îți permite să îți creezi propriul cod QR în mod gratuit și îți dă posibilitatea să îl urmărești. Astfel vei putea să afli exact câți oameni scanează codul tău, dar și cât timp petrec pe website-ul tău.

Există o grămadă de instrumente disponibile pentru a te ajuta în meseria de mobile marketer, așa că asigură-te că ești dispus să le folosești și nu numai ocazional, dar destul de des. Dispozitivele mobile moderne nu oferă doar simpla posibilitate de a trimite sms sau a da un telefon, dar au măcar capacitatea de a înregistra și a reda conținut video. Aceasta înseamnă că ele îți oferă o grămadă de posibilități de a interacționa cu clienții tăi.

Scopul mobile marketing-ului este să le ofere clienților o sursă de acces direct și rapid către afacerea ta. Cu cât mesajul tău este mai lung, cu atât va fi mai dificil ca aceștia să fie atrași de el. Fi clar și concis! Spune-le doar ceea ce trebuie să știe și vei reuși să îi atragi mult mai repede. (Spune-le strictul necesar și vei avea o rată de conversie mai mare.)


Fă-i pe cei ce s-au înscris în campania ta pe mobile să se simtă speciali. Trimite-le reduceri și oferte speciale disponibile doar pentru acest grup restrâns de participanți la campania aceasta. Asta îi va încuraja să continue să deschidă mesajele tale și chiar să atragă și alte persoane în campania ta de mobile marketing. Asigură-te că aceste oferte speciale sunt relevante pentru grupul tău țintă.

Include codul QR în toate tipurile de materiale promoționale. Poți integra acest cod QR în reviste, afișe sau fluturași publicitari. Includerea codurilor QR în materialele promoționale de pe net nu are logică, iar motivul este extrem de simplu și stă în definiția acestui instrument: codul QR permite unui potențial client să ajungă la pagina ta de internet cu ajutorul unei forme de publicitate tipărite. Codul QR ajută un potențial client ce primește un fluturaș sau vede un afiș să scaneze acel cod și să ajungă la pagina la de net.

Oferă-le celor ce fac check-in la sediul tău fizic diverse chilipiruri sau reduceri speciale. Acest pas încurajează oamenii să apese acel buton de ”check-in” atunci când vizitează o locație și crește astfel expunerea afacerii tale în fața prietenilor și cunoștințelor acestor persoane. Un număr considerabil de afaceri au avut parte de o creștere semnificativă a traficului pe website-ul lor prin această simplă strategie de moile marketing. O aplicație de tipul Foursquare te poate ajuta foarte eficient cu acest tip de idee.

Mai mult ca sigur că realizezi câte persoane folosesc telefoane mobile sau orice alt dispozitiv mobil precum tabletele sau chiar smart watches și probabil că ești conștient de potențialul pe care aceste dispozitive mobile îl reprezintă pentru afacerea ta și posibilitățile ei de a crește. Dacă vei pune în aplicare toate sfaturile pe care le-ai primit în rândurile de mai sus vei putea să îți duci afacerea la următorul nivel de succes. Folosește piața oferită de domeniul mobile pentru a își crește afacerea sau chiar pentru a o salva.

Share:

editor

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *