Ultima actualizare: 11 ianuarie 2020

Această informare vizează activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal efectuate de Triveo Media AD SRL.
Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se aplică tuturor prelucrărilor de date cu caracter personal pe care le desfășurăm, precum și tuturor interacțiunilor cu website-ul noastru MarketingCafe.ro.

  1. Datele personale pe care le prelucrăm

Colectarea datelor personale este limitată strict la ceea ce este necesar pentru a furniza o experiență de cea mai înaltă calitate cu privire la serviciile noastre și cu privire la utilizarea website-ului nostru.

Gradul de acces la website-ul noastru are 2 nivele de acces: vizitator și membru.

Vizitatori

În calitate de VIZITATOR, nu îți solicităm și nu colectăm niciun fel de date personale, însă utilizăm cookie-uri. Mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor pe website-urile noastre sunt disponibile aici.

Înregistrarea ca MEMBRU Marketing Cafe

In calitate de vizitator al website-ul noastru îți pot crea un cont de MEMBRU.
Utilizăm informațiile pe care ni le dai pentru a administra acest cont, permițându-ți să faci o serie de lucruri utile.
Poți să te înscrii în competiții creative organizate de noi și să beneficiezi de conținut accesibil doar membrilor Marketing Cafe.

Pentru crearea și administrarea unui cont de utilizator avem nevoie de următoarele date personale:

  • date de bază pentru identificare precum:
    prenume, nume, nume de utilizator, parolă si email;
    Precizări:
    – datele de tip parolă sunt criptate.
    – emailul este obigatoriu pentru ca tu să-ți poți recupera accesul la cont în cazul în care uiți parola contului.
  • date de contact, telefon (opțional);
  • vârsta ta (opțional).

Calitatea ta de membru este condiționată de completarea acestor date de mai sus si de acceptarea explicită prin acordul tău asupra Politicii de Prelucrare a Datelor Personale și a Termenilor de Utilizate a site-ului nostru de la: https://marketingcafe.ro/termeni-si-conditii

Ai posibilitatea de a-ți șterge contul în orice moment și vom înceta prelucrarea datelor tale personale în acest scop în termen de maxim 7 zile de la cererea ta prin trimiterea unui email cu textul „Ștergere cont membru” la adresa [email protected].

Abonarea la newsletter-ul MarketingCafe.ro

În situația în care te abonezi la unul dintre newsletter-ele noastru, utilizăm datele personale (nume și adresa de email) pentru a îți transmite newsletter-ele noastre cu o frecventă de 5-8 trimiteri pe luna care conține articole și informații din cadrul MarketingCafe.ro.

Abonarea la newsletterul MarketingCafe.ro este conditionata de existenta unui cont valid de membru si de bifarea explicitata a optiunii de inscriere la newsletter-ul pe care vrei sa il primesti.

Poți să te dezabonezi în orice moment de la newsletter,
– printr-un click, pe linkul plasat la sfârșitul fiecărui newsletter trimis de noi
sau
– prin trimiterea unui email cu textul „Dezabonare Newsletter” la adresa [email protected]

Dezabonarea efectivă este în termen de maxim 7 zile de la aceasta acțiune a ta.

HR – in situatiile in care aplici pentru un job sau o colaborare cu noi

Dacă aplicați pentru un job, vom prelucra urmatoarele date în contextul relației noastre cu tine: numele tau, adresa de e-mail si alte date cu caracter personal pe care incluzi în CV.
Folosim aceste date pentru a evalua calificarea aplicantilor pentru o poziție sau coborare cu noi, avand scopul încheierii și executării unui contract.
Vom prelucra datele tale cu caracter personal atat cat este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare menționate mai sus.

Clienti – in situatia in care comanzi servicii prestate de noi

Dacă esti un reprezentant al unui client de-ai nostri, vom prelucra urmatoarele date în contextul relației noastre cu tine: numele tau si adresa de e-mail corespunzatoare companiei pe care o reprezinti.
Folosim aceste date in scopul încheierii și executării contractului cu clientul pe care îl reprezinți, în baza interesului nostru legitim.
Vom prelucra datele dumneavoastră pe întreaga durată a raporturilor contractuale și ulterior conform obligaţiilor legale care ne revin (în cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 10 ani de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite).

Editorial – in situatiile in care realizam un material editorial cu tine

Daca realizam un material editorial cu tine, vom prelucra urmatoarele date în contextul relației noastre: numele tau, adresa de e-mail, telefon si zona ta profesionala.
Folosim aceste date pentru a putea comunica in vederea realizarii articolului, in baza acestui interes legitim al nostru.
Vom prelucra datele tale cu caracter personal atat cat este necesar pentru realizarea scopului mentionat.

  1. Temeiuri legale de prelucrare a datelor personale

În cazul înregistrării ca membru in platformele noastre, prelucrăm datele tale personale în baza consimțământului tău pentru crearea contului.

Ai posibilitatea de a-ti șterge contul tău în orice moment și vom înceta prelucrarea datelor tale personale în acest scop.
Dacă te abonezi in platformele noastre, utilizăm datele tale personale în temeiul executării contractului încheiat cu tine, în scopul de a îți furniza acces la conținutul accesibil doar abonaților Marketing Cafe

În cazul în care te abonezi la newsletter-ele noastre abonaților Marketing Cafe, prelucrăm datele tale personale în baza consimțământului tău pentru abonarea la newsletter.
Ai posibilitatea de a te dezabona în orice moment și vom înceta prelucrarea datelor tale personale în acest scop.

  1. Durata de stocare

Dacă te-ai înregistrat ca membru sau abonat Marketing Cafe sau te-ai abonat la unul dintre newsletterele noastre, vom prelucra datele tale personale până la momentul la care îți dorești să-ți ștergem profilul de utilizator / aplicant sau să te dezabonezi de la serviciile noastre, după caz, imediat după perioada necesară procesării tehnice a acestor modificări de maxim 7 zile.

Vom șterge toate datele tale personale atunci când acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au fost colectate sau atunci când îți retragi consimțământul (dacă prelucrarea datelor tale se bazează pe consimțământ), cu excepția cazurilor în care prelucrarea datelor tale personale este necesară în temeiul unor dispoziții legale sau dacă suntem altfel îndreptățiți să continuăm prelucrarea.

  1. Persoane terțe

Cu excepția situațiilor prevăzute expres în această informare, ca regulă, nu divulgăm sau transferăm datele tale personale către terți. Cu toate acestea, în cazurile în care divulgarea sau transferul este necesar sau dacă suntem obligați prin lege, te vom informa în cel mai scurt timp posibil cu privire la acest transfer, cu excepția cazului în care legea aplicabilă ne împiedică să facem o astfel de informare.

În cazul în care vom divulga sau transfera datele tale personale către terți, vom face acest lucru în conformitate cu legile aplicabile și vom adopta masurile necesare pentru a asigura integritatea și protecția acestora.

Pentru prelucrarea datelor personale putem folosi persoane împuternicite, de exemplu, furnizori de soluții IT necesare administrării afacerilor, inclusiv soluții de contabilitate financiară sau furnizori de soluții de management al contactelor. Cu toți împuterniciții vom încheia convenții de prelucrare a datelor personale cu clauze corespunzătoare care să asigure că împuterniciții își asumă obligații de prelucrare a datelor personale (inclusiv de ștergere a acestora) în deplină conformitate cu legile aplicabile și care oferă un nivel adecvat de protecție a datelor tale personale.

  1. Securitatea datelor personale

Datele personale sunt securizate împotriva amenințărilor și ne asigurăm că sunt protejate prin măsuri de securitate și infrastructură IT corespunzătoare. Mai mult, avem implementate măsuri interne care ne permit să descoperim, să notificăm și să documentăm încălcări ale securității datelor personale în cel mai scurt timp posibil.

Dacă descoperim o încălcare a securității datelor tale personale care prezintă un risc pentru drepturile și libertățile tale, vom notifica Autoritatea Națională de Supraveghere privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal. Te vom informa cu privire la încălcarea securității datelor tale personale dacă aceasta conduce la un risc ridicat cu privire la drepturile și libertățile tale.

  1. Drepturile tale cu privire la prelucrarea datelor personale

Ai următoarele drepturi cu privire la prelucrarea datelor tale personale:

a) Dreptul de acces – puteti obtine de la noi confirmarea ca prelucram datele dvs. personale, precum si informatii privind specificul prelucrarii.

b) Dreptul la rectificare – puteti sa ne solicitati sa modificam datele dvs. personale incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt incomplete.

c) Dreptul la stergere – puteti solicita stergerea datelor personale atunci cand:
(i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat si le prelucram;
(ii) v-ati retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor si noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale;
(iii) datele sunt prelucrate contrar legii; respectiv
(iv) datele trebuie sterse conform legislatiei relevante.

d) Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie – puteti sa va retrageti oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor pe baza de consimtamant. De asemenea va puteti opune oricand prelucrarilor pentru scop de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Societatii, din motive care tin de situatia dvs. specifica.

e) Restrictionare – in anumite conditii puteti solicita restrictionarea prelucrarii datelor dvs. personale

f) Dreptul la portabilitatea datelor – in masura in care prelucram datele prin mijloace automate, puteti sa ne solicitati, in conditiile legii, sa furnizam datele dvs. intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automat. Daca ne solicitati acest lucru, putem sa transmitem datele dvs. unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.

g) Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere – aveti dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considerati ca v-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din Romania B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania [email protected]

  1. Modificări ale Notei de informare

Dacă ne decidem să modificăm această notă de informare, vom publică o nouă versiune aici, care o va înlocui pe aceasta, anuntand data modificarii ei.

MarketingCafe.ro este dezvoltat/operat/administrat de:

Triveo Media AD S.R.L., persoană juridică română, cu sediul social în Galati, Str. Av. Vasile Craiu, NR 11, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J17/306/2014, cod unic inregistrare RO32919429.

Îți mulțumim că ne-ai încredințat datele tale personale și că ne-ai acordat timpul necesar pentru a citi nota noastră de informare cu privire la prelucrarea datelor personale.