îți ia 4 minute să citești articolul

Dacă nu ați auzit încă de Pinterest, ceea ce este foarte puțin probabil, Pinterest este o rețea socială în care oamenii își pot găsi inspirație și idei pentru interesele și hobby-urile lor. Fiecare idee este reprezentată de un Pin, care este o imagine căutată și salvată de utilizatorii Pinterest. Pin-urile se pot conecta și la site-uri web, motiv pentru care Pinterest este excelent pentru a genera trafic și vânzări. Când utilizați Pinterest pentru afaceri, includeți întotdeauna un link către site-ul dumneavoastră web cu fiecare pin – indiferent dacă este o postare pe blog, un magazin online sau site-ul companiei dumneavoastră.

Cum funcționează Pinterest? Formula câștigătoare a Pinterest de a determina utilizatorii să petreacă ore întregi în aplicație se reduce la patru caracteristici cheie: căutarea, feedul, pin-urile și panourile Pinterest. În loc să vă gândiți la Pinterest ca la o platformă de socializare, considerați-o un motor de căutare a imaginilor. De exemplu, o căutare a „cămașă cu flori” pe Pinterest va găsi mii de Pin-uri de la firme de modă, comercianți cu amănuntul online, influențatori, publicații de modă și alți utilizatori Pinterest. Cu siguranță, dacă aveți o marcă de cămăși, magazin de haine, etc, atunci cu siguranță veți dori imaginile dumneavoastră să apară în această căutare.

Pinterest are ca scop găsirea de noi inspirații și idei cu privire la subiectele care interesează publicul. De aceea, Pinterest a creat trei Feed-uri pe care le puteți folosi pentru a răsfoi Pin-uri și pentru a găsi inspirația pe care o căutați!

În primul rând, există feed-ul „acasă”. Pin-urile salvate de oameni, subiecte și panouri pe care alegeți să le urmați apar în feedul “home” pe Pinterest. În al doilea rând, avem “the explore feed”. Similar cu pagina explorare de pe Instagram, această pagină este locul în care utilizatorii Pinterest se inspiră pe subiectele de actualitate și pe cele mai populare Pinuri de pe Pinterest. Ultimul feed este “the following feed” și este locul unde găsiți noi postări de la paginile pe care le urmăriți.

Configurarea profilului dumneavoastră pentru Pinterest Business. Ce trebuie să faceți?

Dacă aveți un profil personal, trebuie să vă deconectați de la acesta înainte de a putea crea un cont nou. Pentru a face acest lucru din aplicația desktop Pinterest, faceți clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus al ecranului și selectați „Deconectare/Log out”.


  1. Creați un cont Pinterest Business

Introduceți adresa de e-mail și parola, apoi selectați „Creați un cont/Create account” pentru a începe.

  1. Adăugați numele companiei și site-ul web

Apoi, Pinterest vă va solicita numele companiei, tipul companiei și detaliile site-ului dvs. web. Dacă marca dvs. nu se încadrează într-o categorie listată, nu vă faceți griji – selectați „Nu sunt sigur/I’m not sure”.

  1. Personalizați profilul

Următorul lucru este personalizarea profilului dumneavoastră. Aici puteți adăuga o imagine de profil, puteți afișa numele, un nume de utilizator și informații despre marca dumneavoastră, care vor ajuta utilizatorii Pinterest să vă găsească pagina.

  1. Adăugați și celelalte conturi

În cele din urmă adăugați și numele site-ului dumneavoastră web și orice alte conturi pentru a vă asigura că primiți atribuire și analiză pentru tot conținutul dumneavoastră pe Pinterest, chiar dacă l-ați postat înainte de a crea un cont Pinterest for Business.

Perfect! Acum că aveți un cont business, urmează să vă administrați pagina într-un mod cât mai eficient posibil. În primul rând, trebuie să stabiliți tipul de conținut pe care doriți să îl postați. Este esențial să înțelegeți datele demografice vizate, așa cum este cu orice platformă de rețea socială. Ce fel de lucruri doresc să vadă oamenii pe Pinterest? Mai important, luați în considerare tipul de lucruri care ii vor interesa. Ar trebui să partajați informații relevante și utile pe pagina dumneavoastră. Atunci când aveți o idee bună despre ceea ce publicul dorește sau trebuie să vadă, crearea de pini va fi mai ușoară.

Un aspect important este și design-ul paginii. Design-urile dumneavoastră ar trebui să fie plăcute ochiului și să iasă în evidență într-o mare de imagini pe care o vede publicul. Totodată, optimizați-vă și pin-urile. Pentru a face asta puteți să includeți o adresă URL (ar putea fi un link către o postare pe blog), să utilizați cuvinte cheie în titluri, descrieri și nume de fișiere imagine, să creați panouri care sunt aliniate cu keywords, să aranjați panourile și să alegeți o imagine de acoperire a panoului. Puteți, de asemenea, să folosiți hashtag-uri, să adăugați un îndemn la acțiune (call to action), să adăugați un widget Pinterest pe site-ul dumneavoastră. Iar pentru a crea popularitate puteți să răspundeți la comentariile adepților, să urmăriți forumurile populare și să adaugați comentarii și puteți chiar crea un forum dedicat postărilor de pe blog.

Infografia este un mod minunat de a utiliza Pinterest pentru a vă promova site-ul. Postați infografii pe Pinterest dacă aveți intrări pe blog care au legătură cu ele.  De asemenea, puteți transforma intrările anterioare ale blogului în infografii, redistribuindu-le. Pinterest este un mod grozav de a reutiliza conținutul și de a ajunge la oameni noi care s-ar putea să nu fi văzut postarea originală. Este esențial să folosiți fotografii interesante și personalizate atunci când creați un pin. Puteți utiliza imaginea prezentată și textul personalizat pentru a face publicitate unui blog.

Nu trebuie să promovați fiecare postare pe blog pe Pinterest. În schimb, alegeți cele mai potrivite pentru platformă. Alegeți bloguri cu fotografii interesante, oferte fantastice de descărcare sau un infografic, de exemplu.

Așadar, când vine vorba de promovarea companiei dumneavoastră Pinterest for Business vă poate ajuta să câștigați cote de piață și să dezvoltați interesul organic al clienților!

Share:

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *